Bu gün bir manuplasyon

Bu günlükte bir manuplasyon çizimi yapayım dedim. İnstagramda bir makyözün kendi sayfasında paylaştığı bir kadın fotoğrafından yola çıkarak bir çizim yaptım. Çizime devam ederken ilerleyen süreçte. Aklımda birkaç fikir yeşerdi. Bir manuplasyon çalışmasıyla belki daha sanatsal yapıtlar ortaya çıkarabileceğimi düşündüm. Burada da aynen onu uyguıladım. Bir fermuar  sayesinde kadının hayal dünyasında sıyrılmasını sağlayan balıkların akvaryumu...
Burada anlatmak istediğim... Sanat ürünü açıklanmaya gerek duyulmaz; ancak resim kalitesinden dolayı böyle bir kaygı içerisine düşüyorum. Bundan dolayı resme tıklayın ve yüksek çözünürlükte inceleyin Resmin üzerine tıkladıktan sonra fermuarın ucuna bakın. Küçük bir kurtcuk. Hikayenin başlangıç noktası burası diyebiliriz... Bence iyi bir manuplasyon oldu en azında beynimi ve bileğimi çalıştırdığım bir çalışma...
Hadi selametle :) Art Of Yunus

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Payitaht hayranları Tahsin Paşa sizlerle :)